• Rachunki za prąd w jednym miejscu dzięki usłudze e-Faktura

  • Możliwość podania odczytu licznika przez internet

  • Możliwość bieżącego monitorowania zużycia ciepła

  • Wygodna forma kontaktu z sprzedawcą

  • Podgląd salda i zawartych umów

  • Przydatne narzędzie (analizy, wykresy czy kalkulator cen energii)

  • Wspomaga zarządzanie sprawami zgłoszonymi przez klientów. Nasze zgłoszenie, trafia do działu obsługi klienta. Sprawy są uporządkowane, poprzez nadanie identyfikatora, a następnie przypisane do właściwych pracowników, którzy dalej poprzez wygodne panele obsługi mogą nimi zarządzać.
  • Wygodną funkcją systemu jest dostarczanie elektronicznego obrazu faktury do klienta. Zakładając, że dostawca podpisze z odbiorcą stosowną umowę na dostarczanie dokumentów w formie elektronicznej, przyspieszy to moment dotarcia faktury do klienta. Moduł płatności online ułatwia klientowi szybki sposób zapłaty, a firmie skraca czas oczekiwania na wpłatę.
  • Aplikacja posiada możliwość generowania i wysyłania powiadomień o zbliżających się terminach płatności. Dzięki czemu klient nie musi pamiętać o datach zobowiązań, przedsiębiorstwo nie ponosi żadnych kosztów windykacyjnych.
  • eBOK umożliwia tworzenie zbiorczych informacji wysyłanych do klientów, np. o awariach czy zmianie regulaminu.