-
Rachunki za prąd w jednym miejscu dzięki usłudze e-Faktura
-
Możliwość podania odczytu licznika przez internet
-
Możliwość bieżącego monitorowania zużycia ciepła
-
Wygodna forma kontaktu z sprzedawcą
-
Podgląd salda i zawartych umów
-
Przydatne narzędzie (analizy, wykresy czy kalkulator cen energii)
- Wspomaga zarządzanie sprawami zgłoszonymi przez klientów. Nasze zgłoszenie, trafia do działu obsługi klienta. Sprawy są uporządkowane, poprzez nadanie identyfikatora, a następnie przypisane do właściwych pracowników, którzy dalej poprzez wygodne panele obsługi mogą nimi zarządzać.
- Wygodną funkcją systemu jest dostarczanie elektronicznego obrazu faktury do klienta. Zakładając, że dostawca podpisze z odbiorcą stosowną umowę na dostarczanie dokumentów w formie elektronicznej, przyspieszy to moment dotarcia faktury do klienta. Moduł płatności online ułatwia klientowi szybki sposób zapłaty, a firmie skraca czas oczekiwania na wpłatę.
- Aplikacja posiada możliwość generowania i wysyłania powiadomień o zbliżających się terminach płatności. Dzięki czemu klient nie musi pamiętać o datach zobowiązań, przedsiębiorstwo nie ponosi żadnych kosztów windykacyjnych.
- eBOK umożliwia tworzenie zbiorczych informacji wysyłanych do klientów, np. o awariach czy zmianie regulaminu.